senatss benim şöyle olmuştu bir kaç gün önceden nişanım gelmişti ama ben bilmiyordum akıntı gelmiş ama anlamadım nişanmış meğer dr gittim nişan geldi vs demedim bebeğin durumuna baktık herşey yolunda dedi aradan iki gün geçti normal bir gündü benim için evimi temizledim toparladım akşam oldu yattık gece 1-2 civarı bebek birden karnımda çok fazla hareketlendi uykulu uyanık durumdaydım hareketler hızlanmaya başladı karnım normalden farklıydı hareketleri olsun yatış şeklindeki baskı olsun hissiyat doğdu içime birden ayağa kalktım ve kalktığım gibi halımın üstüne bir sürahi su aktı eşimi uyandırdım suyum geldi dedim susadım anlamış iç dedi bana neyse gitttim duş aldım üstümü değiştirdim ama hala su akıyo sızıntılı şekilde benden , neyse hastane çantamı aldım hazırlandım eşimi uyandırdım bebek geliyo kalk dedim uyandı panik yaptı sakin olmasını söyledim annemlere yakın oturuyoduk aradım annemi hastaneye gittik sabah ezanına kadar suyum akmaya devam etti sonra yatış verildi suyum bittiği için bebeğin kalbinde sıkıntıya girdi dedi nst de çıktı dedi doktor acil ameliyat olduk şimdi 7 yaşında ellerinizden öper 😇