Brcu145366 ben doğumdan aşırı memnun kaldım Allah razı olsun yanımda sürekli duran bir ebe vardı sonra telefonla eşimle görüşmeme izin verdiler eşim belli aralıklarla koridora gelip beni görebildi kimse bağırmadı azarlamadı hatta aşkım diyerek canım diyerek konuşuyorlar öyle diyeyim ebeler aşırı tatlılardı ben memnun kaldım ben bağırırlar ederler diye korkuyordum ama çok şükür öyle bir durum yaşamadım