Kızlarr 38 haftalığa girdim fakat sağ bacağımı artık kullanamıyor gibiyim çok kötü ağrıyor oturup kalkma sırasında aşırı zorlanıyorum uyurken bile problem oluyor yürüyünce ağrıyor oturunca ağrıyor nst sancı çıkmıyor aklım beynim yandı resmeeennn napıcamm