Dileminiz Kızlar evde yapan var mı? Doktorum 4 gün boyunca yap dedi yemekten sonra nasıl yapılıyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi 🥰
babyloving Dileminiz sabah açken kahvaltıdan bir saat sonra öğle yemeğinden bir saat sonra ve akşam yemeğinden bir saat sonra ölçüyorum ben
Gtopcucan Dileminiz sabah aç karnına yapacaksınız kahvaltıdan sonra veya yemekten sonra ağzınıza attığınız ilk lokmadan sonra bir saat geçince tokluk şekeri ölçülür ama doktorunuz sizden nasıl istediğini anlatması lazım benim doktorum sadece sabah açlık ve akşam yemeğinden sonraki tokluğu istemişti kimisi üç öğün tokluk ve açlık istiyor
momkrm19 Dileminiz üç öğünün her birinde: 1.yemeğe başlamadan aç ölçüm 2.yemeği bitirdin son lokmayı yedin +1 saat ölçüm +2 saat ölçüm 4.gece yatmadan 23:00 veya 00:00 civarı ölçüm Benimki bu şekilde oluyor 😊
Ayshababy babyloving bende ayni şekilde ama ilk lokmanı yedin an ki saatken ölçmen gerek dedi dokturum
Ayshababy babyloving normalde evet 1 saat sonra ama kahvaltıyı bitirdikten sonra değil ilk lokmadan 1 saat sonra
Ayshababy babyloving bana endokrin dokturum dedi ilk lokmadan sayman gerek saati dedi ilk lokmadan sonra zaten devam ediyorsun yemeğe ama o saten 1 saat sayıyorsun doktorlar değişik şeyler söylüyor bazılarına yemekten 2 saat sonra ölçüm veriyor
tkkece Dileminiz bana endokrinci şöyle demişti sabah uyanınca açlık şekeri ölçüyorsun, ondan sonra kahvaltıda yemeden hemen önce, ilk lokmadan 1 saat sonra ve 2 saat sonra ölçüyorsun, öğlen ve akşam yemeği de aynı
queenanne1 Dileminiz doktor yazmadı mı nasıl yapman gerektiğini? ben sabah aç karnına, kahvaltıdan 1 saat sonra, öğle yemeğinden 1 saat sonra, akşam yemeğinden 1 saat sonra ve yatmadan önce şeklinde ölçüyordum doktorum öyle çizelge yapmıştı