Geleneksel1anne Kızlar az önce doktordan çıktım %70 in üstü ihtimalle kız dedi 13+2 yim bu arada. Bu şekilde öğrenen sonrasında değişen ya da doğru çıkan var mı ?
Miinniik Geleneksel1anne 15+3 kız 16+6yuzde yüz erkek bebek dediler malesef özellikle devlet hastaneleri yanılıyor biraz daha bekleyin derim