ikibaloglanannesi 38 hafta içindeyim. Bu hafta 2.kez sezeryan olacağım da. Doktorum acil ameliyata girdi yarın göstereceğim sonucu sabah. Sancı var mı yok mu? Nst de iken 1-2 kez kasılma hissettim sadece.
Aylnn_ @“Asi_07”# ikibaloglanannesi “ikiyavruskaannesii”#p36381393 ](](]())) https://mutluresim.com/image/34BF3244-DBE5-4828-B9C6-A34737FF0966.17rKrG Benim Nst bakar mısınız lütfen
Asi_07 ikibaloglanannesi sezaryen planlı oluyor nstye göre olmuyor genelde aksi bir durum yoksa bende 2. sezaryen doğum yaptım sancım olmamasına rağmen 37+6 da doğdu kızım
ikibaloglanannesi defnevedoruk ben yarın sabah eşimle hazırlıklı gideyim 😂 Normalde pazartesi 39+0 da günüm😂
ikibaloglanannesi Asi_07 Pazartesi normalde sezeryan olacağım 39+0 da doktorum bugün nst de sancı kasılma çıkarsa alırım dedi pazartesinden önce. Ameliyathaneye girmiş ben nst de iken gosteremedim. Sabah hazırlıklı gideyim eşimle🙈🙃 teşekkür ederim cevabınız için