34.haftamdayim ama doktor 2 hafta önde gidiyorsun Nisan sonunu bulmaz dedi sezeryan olucak su fazlalığı var ve ara ara düzensiz ağrılar da var aynı durumu yaşayan var mı ben istiyorum ki ağrısız sizisiz şekilde 38 tamamliyim bari çok yoruluyorum 😮💨 Aynı durumda olan varmı?