SuElf bende kullandım oğluma iştah değil ama aşırı gaz sancısı çekiyordu bağırsak düzenleyici kendisi tuvaetini rahat yaptırıp gazını rahat cikarttiriyordu. Bebek ne kadar rahat ve ağrısız gazsizsa o kadar rahat besleniyor iştah açıcı olmasi bu sebeple olabilir çünkü gazli kolik bebekler vs gaz sancısı dan ememiyor sancidan