kayamommyy arkadaşım almanyada ve eşinde de kendinde baya sorun vardı. Tedavi oldular ve hamile kaldı tüp bebek ile. Ve doktor sonuna kadar normal doğumu destekledi ve normal de oldu. Bizim özeldeki tüp bebekçiler geneli diyorum. Sezaryen yapmayı tercih ediyorlar . Ama yurtdışında sonuna kadar hep normal