Fadiiiik ben hep 0-3 ay aldım oğlum 37 günlük hala az biraz büyük 1-3 ay almıştım onlar yeni yeni oluyor hala büyük tabi 3-6 ay al demişlerdi hep çocuk sallanıyor içinde oğlum 3.900 gr doğdu şu anda 5 küsür kilo 3-6 ay al diyenleri dinleme canım leyla gbi sallanıyor çocuk içinde