14+2 deyim 4 keredir bi anda gelen mide ağrısı sırta göğüs kafesine yan boşluklara yayılıyor yatınca daha da cogaliyo 1 dakika bile yatamıyorum yerimde duramiyorum ayakta durmak yatmak oturmak acı verici oluyo kıvranıp duruyorum kendimi atasım geliyo ve daha sonra fışkırır tarzda kusma gerçekleşiyor ağrı siddetleniyo ya tekrardan sırta vuruyor ya yan boşluklara vuruyor dayanamıyorum ölüyorum diyomusum kendimden geciyomusum acilde de mide bulantisi için damardan ilac veriyolar yada serum onları da kusuyorum normal kusmalar devam ediyo ağrı da saatlerce devam ediyo sonra tekrar fışkırırarak kusuyorum çok şiddetli bi kusma gerceklesiyo 2 dir o kusmadansonra ağrım bi anda kesiliyodu ama dün tekrar aynı şeyi yaşadım ve cok uzun sürdü gece 2 gibi başladı sabah 9 a kadar düzenli olarak ağrı kusma ağrı kusma ağlayarak uykuya dalma tekrardan ağrıyla uyanıp kusma şeklinde sabah en son kusmamdan sonra ağrı yine kesilmiş ve uyumuşum bu sefer kendim acile gitmek istemedim çünkü acil de ordan oraya gönderip duruyorlar bi teşhis koyamadilar bi çözüm bulamadılar midem bulanmiyo dediğim halde bulantı ilacı yapip durdular bunu yaşayan var mı acaba çok acılı bi durum eşim.caresiz ben çaresiz çok zor bi durum dua ediyorum bi daha yaşamamak için