Kızlar ben daha önce preeklampsi gebelik zehirlenmesi başlangıcıyla ilk hamileliğimde tansiyona 38 haftalıkken doğum yaptım çok şükür bi sıkıntı olmadı sağlıkla kucağıma aldım kızımı şimdi 9 +4 hamileyim doktorum coraspin 36. Haftaya kadar kullanmamı söyledi ve çok endişeliyim ilk defa bu gün içtim çok endişeleniyorum kan sulandırıcı sonuçta bi zararı olur mu diye doktorda net soramadım internettende bişeylere bakmak istemiyorum kullanan içimi rahatlatabilir mi ??