Kızlar aklındaki soru şu doktora gittim 12 haftalıkken 2 li tarama testi verdim karnımdan ultrasona vurdu cinsiyeti göremedi saklıyor dedi sonra en son bir tahminim var ama dedi %90 yani sonra dedi alttan muayene edelim muayene etti ve erkek dedi ama içimde bir kuşku var cinsiyet konusunda cuma günü tekrar gideceğim sizce tam belli olur mu cuma günü cinsiyeti