KubraKcc Zeyomeroglu Merhaba doktor ertesi gün alabilirsin demişti ama ben riske atmadım 4ncü gün çok kısa olacak şekilde duş almıştım
Tufu2 Zeyomeroglu 5. Gunu girdim canim ben ama 1 gun sonra bile girebilirsin diyolar cok kalma diyolar ben sampuan da kullanmadim maksat yikanayim sonra 10. Gun normal rutinime girdim
irmak12345 Zeyomeroglu bir gün sonra almıştım çok uzun olmadan ve ılık suyla cuma da doğuma giriyorum bir sorun olmadı yani çok şükür 😂😂
KubraKcc Zeyomeroglu Yeni gördüm cevabınızı . Çok şükür 6aylık hamileyim oğluşumuzu bekleriz 🙏 darısı sağlıkla sıhhatle size ve isteyen herkese nasip olsun inşallah 🌸
Tufu2 Zeyomeroglu pozitif cok sukur 7 haftalik olduk Rabbim saglikla kucaklarimiza almayi nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️
S-nur1 Doktor ertesi gün normal hayatına dön dedi ben 3.gün aldım sonra rutin iki güne bir aldım duş konusunda çok dikkat etmedim açıkçası
Tufu2 Zeyomeroglu hic yoktu belirti için erken zaten progestan iğne kullanıyorum varsada onun etkileri vardi