Kızlaarr 37 haftalık hamileyim 3 gün sonra yolculuk düşünüyorum 3.30 saatlik yolculuk. Dün doktor kontrolum vardı nst ye gırdım sancım çıkmadı doktorda bir sorun yok dedi doğum kanalına hafıften yerleşmeye başlamış bebek dedi . Sizce bir sorun olur mu yolculukta fikrinizi almak istedim lütfen yardımcı olur musunuz?