Kumral60 öyle mi bende ilk aksam rahim agrısı hissettim onun dışında ne yalancı sansım var ne baskı var baskıyı sadece kaburgalarımda hissedyorm benim daha asagya inmedi ama sizin asagdaysa dogum yaklasmıs gibi görünüyor hayırlısıyla gelsinler İnsallah