Betulzal8_ bizde bugün 36+6 olduk kontrolümüz vardı herşey normal kızım 2900 grm doktor 19 nisana gel dedi doğum için normal doğum olacak nasıl böyle gün verilde bende anlamadım kendi sancımla doğurmak istiyorum acaba banada suni sancı mi verecekler üstelik daha erken doğum için 🙁