icmimaranne 1oglanannesi var gibi canım 😍 bat 13 lü biri olarak çok mutlu oldum inşallah doğrudur. Sat nedir ? Test markası nedir ?
icmimaranne 1oglanannesi tüh benim sat 22 😂 6 gün var aramızda hayırlısı olsun inşallah yarında test yap bence
Busraaaakkk 2KizAnnesi03 benimde Sat 16 bat 13 kızlar gecikme olmadan test yapmayı düşünmüyorum hayal kırıklığı yaşamamak için insallah hayırlısıyla gebeyizdir 🥹
2KizAnnesi03 1oglanannesi ay yok.. bugün testi satın alfım, bakışıyoruz arada selam veriyorum felan ama cuma yapmayı düşünüyorum 🤣