Bugün detaylı ultrason günümdü 21+1 bütün her şeyi güzel çıktı bir tek karnı geniş dedi doktor 3 lü testim ise 364/1 çıktı normalde 1000/1 isteriz dedi dönen riskli gördü gittiğim bölüm perinatoloji bölümünde yaptırdım detaylıyı ama kadın doğum uzmanına 20 gün önce 3 lü testi sonucunu gösterdiğimde normal dedi genetik test önerdi karından sıvı alma fakat sonucu ne olursa olsun kararımdan dönmeyeceğim için o riske girmek istemiyorum aranızda bu gibi durum yaşayan oldu mu? Hastane z.kamil