12fym21 Mrvmrv78 çok şükür iyiydi ama tam 9 oldum bugün kusmalar başladı, ikinci gebeliğim bir kızım var sizin nasıl geçiyor
Mrvmrv78 12fym21 benim hiç Belirtim yok gibi ilk haftalar da çok uyku hali flan oluyordu ama şuan iyiyim gayet kusma flan da yok
S-nur1 Bizde 2 gün 9 oluyoruz çok şükür güzel hersey ara sıra kasıkta kasılmam ve sancım oluyor geçiyor bol uyku iştahsızlık 🫠devam
mrvbsr Benim de 9+3 her şey yolunda çok şükür mide bulantım hiç olmadı umarım hiç olmaz. Kasık ağrım oluyor ara sıra ve bolca uykulu geçiyor günlerim🥲
Mrvmrv78 mrvbsr benim de hiç olmadı çok şükür 🙂 bazen endişelenmiyor değilim acaba bişey mi oldu niye bulanmıyor flan diye 🤭
Mrvmrv78 Ezgi0808 ilk haftalar çok olmuştu bende 9 A girince düzeldi çok şükür daha enerjik hissediyorum 😅
Eres26 Selam 9+5 im Mide bulantısı için prilam kullanıyorum Grip oldum 1 haftadır geçmiyor Crp yüksek çıktı doktor antibiyotik verdi kadın doğum doktorum da kullanabilirsin dedi ama tedirgin oldum gene de Uykum oluyor mu bilmiyorum çalışıyorum gün içinde uyuma imkanim olmuyor ama hastalıkla birlikte halsizliğim çoğaldı Bi de ne yersem yiyeyim afedersiniz gegirmem oluyor :(
Yagmurbuse Eres26 Doktoruna sor ama dut kurusu çok iyi geliyor crp değerine genelde hamilelerde kullanıyor ama doktoruna danışmadan kullanma derim. Geçmiş olsun 🙏
mrvbsr @Mrvmrv78 Benim de aklıma geliyor ama kötüyü çağırmayalım bence iyi düşünelim iyi olsun sağ salim kucağımıza alalım bebişimizi💖
Nurellaaaaaaa1212 S-nur1 kuzum seninde karnın bi anda cıktı mı bizde 9 a bi kaç gün var gören aa hamile misin diyor pantolonlar olmamaya basladım bu kadar erken beklemiyordum yani normalde göbelki biri de değilim haliyle hemen farkediliyor
S-nur1 Nurellaaaaaaa1212 Kız vallahi aynı bende dün farkettim karnımda yanlara doğru genişleme olmuş bide resmen alt tarafım çıkmış yandan bakınca felan yuvarlak gibi görünüyor asla normal göbek değil 🤭😀 ama 3.aya gidicez artık heralde normal veya erken büyücez biz bacım
1kirmizibuluut Bizde 10+5 haftalığız. Halsizlik mide bulantısı baş agrısı oluyor. Gegirme açken de tokkende hep oluyor, suyu cok içemiyorum midem kötü oluyor. Simdilerde bogaz agrısı da eklendi heralde üsüttüm iyi olmadı