Selamlar bende 31+4 üm bebeğim 2 kilo 106 gram gelişimi önde gidiyor dedi beslenmene dikkat et dedi hamur kek çörek tüketme dedi ama ben zaten ekmek tüketmiyorum bebeğe kilo aldıran şeyler yiyorum günlük haslanmis yumurta avakado tahinli muz ceviz badem günlük muhakkak sade soda tüketmiyorum sağlıksız asla beslenmiyorum calistigim içinde dışarıda sürekli tavuk köfte tüketiyorum , benimde çok kilom yok 57 ile hamile kalmıştım suan 67 yim 10 kilo aldım sadece bundan sonra ayda 1 kilo alcak şekilde beslen dedi zaten yaklaşık 1,5 ay 67 de sabit kilom :) Devlet hastanesinde iyi bir doktora gidiyorum onlar normal doğum taraftarı olduğu için bebek kilolu olursa mecbur sezeryan olcak diye korkuyorlar sanırım yoksa bebeğin gelişimi güzel olması iyi bence 😀