bebegimolacak Bat 13, pazar test yaptım negatifti. Sizce pozitife döner mi ? En güvenilir erken gebelik testini yaptım olsaydı çıkmaz mıydı:( yumurtlama 28 mart
Aylaa123 bebegimolacak erken yapmıssın kuzum bence adet gününü bekleseydin ben geçikmenin 3. Günü yapmıstım negatifti düşün 5. Gün pozitif olmustu
Grimsi bebegimolacak bat 13 pazar kan testi 1.1 Pazartesi 8.2 Çarşamba bugün yani 29.2 Aynı postu ben açmıştım buraya 😀
Unnamed98 Reglime 6 gün kala kan testi verdim negatif çıkmıştı, regl olucağım günden bir önceki gün durratest diye bir marka ile gebeliğimi öğrendim ertesi gün de beta 88 çıkmıştı🌸 erken yapmışsınız testi bence
1oglanannesi bebegimolacak negative dönüyo gibi geldi en altdaki ilk yaptigim 🥲dunde erken gebelik yaptım
bebegimolacak Grimsi içime umut doldu yaa nolur rabbim🥲 sence test yapsam mı ben bilemedim beklesem mi pazara kadar
Grimsi bebegimolacak valla canım sen bilirsin ben pazartesi günü erken gebelik yapmıştım onda da çıkmamıştı belirtilerin var mı 😍
bebegimolacak Grimsi kuzum benim sancım geliyor gidiyor kaç gündür oluyor yani bu göğüslerim de acıyor
Zarifokur bebegimolacak canım erken yapmışsın . Belirtilerin var gibi bence bekle . Regl olmazsan test yap .