Selam kim böyle durum yaşayıp bugün ultroses oldum 28 şubatda adet olmuştum martın 29u test yaptım hamile olduğmu öyrendim doktora gitdim 3-4haftalık dedi. Şimdi bugün yine gitdiğimde bebek görünmüyor ama hamilelik var dedi haftaya göre 5-6 gösteriyomuş. Dokdor 1hafta sonra yine git dedi göstermezse boş hamilelik ola bilir, yada haftası küçük o yüzden göstermiyo dedi. Şimdide içim içimi yiyo çok korkuyorum ya boş hamilelik olrsa. Onuda söyleyimki bu 3cü hamileliğim 1ci 6aylık sonlandı 2ci hamilelik 3ayında sonlandı. O yüzden çok korkuyorum . Böyle durumla raslaşan varmı