Ruruu bende 15 kasımda düşük yaptım canım 1 ayda 2 kez regl olmustum korkup hastaneye gittim ve birkaç ay düzensizlik olabileceğini söylemişlerdi rahim anca kendini toparlıyor , Sonra ki ay cok ağrılı sancılı tekrar regl gördüm yine erken olmuştum kanamamda coktu o ay korunmadım şubatta da hamile olduğumu öğrendim Yani eğer korunmasız ilişkin olduysa gebe olabilirsin canım