Merhabalar, gebeliğimin 23. haftasındaym. Bu son günlerde özellikle yürürken karnımda gerilme kasılma ve kasıklarımda bacaklara kadar vuran ağrı oluyor. Daha çok erken bence kısa mesafeleri bile yürürken zorlanmaya başladım.. Bu durumu yaşayan var mı normal midir?