Herkese merhaba güzel anneler anne adayları🥰 Size bir konuda danışmak istiyorum. Kendim şuan Kahramanmaraş’ta görev yapıyorum fakat herhangi bir problem olmazsa doğumu Manisa’da ailemin yanında yapmak istiyorum. Önerebileceğiniz güzel bir doktor var mı? Varsa hangi hastanede yazabilir misiniz teşekkür ederim şimdiden🥰🥰