OzgeDgnp Tsh değeri düştükten sonrada ilaç kullanımına devam eden veya doktorunuz ilac tedavisine edilmesi gerek diyen var mı
Kosem983 OzgeDgnp Benim yuksek cıkmisti gecenkinde tekrar test yapti düşmüş dedi bende hapi birakiyimmi dedim hayr devam dedi🤷🏼♀️
Nerm7n OzgeDgnp Ben gebelik öncesi 25mg kullanıyordum gebelik olunca 50mg kullanmaya devam ediyorum. Bebek Gelişimi için çok önemli sakın kendi kafana göre bırakma... her ay kontrolünü yaptır.
OzgeDgnp Benimde ilk randevumda yuksekti ilaca baslamıstım cmrtsi tekrar tahlil verdim düsmüs 2.6 olmus bırakıcakmıyım dedim devam dedi her ay hormonlar degısebilir vs vs tantanası bende sıkıldım ilac icmekten o yuzden devam etmeyi düsinmüyorum bakalım