Selam herkese ben 27+5teyim bugün
Bebeğim son birkaç gündür çok hareketliydi özellikle gece yattığımda ama bazı günler de böyle ara ara hareket hissediyorum tek bir tekme veya karnıma dayanması gibi
İster istemez korkuyorum sizin tecrübeleriniz nasıl böyle olması normaldir dimi her zaman aynı hareketlilikte değil yani
Mesela yorulduğum günlerin gecesinde çok hareketli oluyor genelde