Sevvalyilmaz Haftaya çarşamba günümüzü aldık 38+2 de doğumum gerçekleşecek dualarınızı beklerim rabbim sağlıkla kucağımıza almyı nasip etsin
Rumeysaozcann Sevvalyilmaz ayyy haftaya perşembe de benim doğum sezeryan olucak 39 da heyecan yok ama çok durgunum anlamadım
Meryem_mm Rumeysaozcann benimde pazartesi çok korkuyorum kaygılıyız hep nasıl bakicam ağlayınca nasıl susturcam felan heyecan pek yok sizin gibi