Ztkn2 şu an yaşadığınız bütün belirtiler ilaçların etkisinden dolayı. Bel ağrısı, kasık ağrısı, uyku hali bunlar ilaçlardan dolayı oluyor zaten. Benim test günüme yakın rahmin ortasında göbeğimin 4-5 parmak altında seğirme olmuştu böyle damar seğirmesi gibi. Bunun belirti olduğunu pozitif sonuç alınca anladım yoksa hiç belirtim yoktu. Pozitif çıktıktan sonra aynı yerde seğirme hep devam etmişti