Elifcc Kullandığım bir uygulama bilgileri 31 e göre verirken diğeri 32 ye göre veriyor hangisi doğru acaba ?
Minnakpopus Elifcc 31+ olduğunuzda 31i doldurup 32 ye gireceksiniz demek oluyor. E nabızdan bakabilirsiniz haftanızı net gösteriyor
esra34_ Konudan bağımsız bu hafta işini bende anlamiyorum Kızlar çalışmaz raporu kaçıncı haftada alınıyor 32 +da 33 sayılıyor diyo bazıları. 31 + da gitsem bir haftan var demesinden korkuyorum doktorun napicami bilmiyorum ya
ozgeshbgnr esra34_ ben 32+3te gittiğimde rapor haftası bu hafta çalışıyor musun diye sormuştu doktorum. 32 geçince gidebilirsin bence
Elifcc esra34_ 32+0 da almanız lazım kurum mesela 32+3 de alırsan o 3 gününü yakabilir hafta sonuna geliyorsa 31+6 alsam olur mu diye bir sormak lazım
Minnakpopus Suzunn aramaya birşey yazmıyorsunuz bebek akıllı asistana girince çıkıyor sağda bebel resmi zaten