[silindi] Merhaba bende yeni üyeyim Urfada gidebileceğim hastane ve doktor soracaktım benim doktorum izne ayrılmış burda da baya herkes yardımcı oluyor bende bi şansımı deneyip sorayım dedim. 19+3 haftalık hamileyim 😊🤗
Sezgin [silindi] valla canım ben 27+5 haftalıl hamileyim ve doktorsuzdum imran hanıma gittim bayağı bi süre ama memnun olduğum için değil mecburiyetten. Lotustaydı o. Şimdi mehmet ağarı deneyeceğim
kaylar1w [silindi] bende metrolifede esra ünala gidiyorum 30. haftamda buldum ve cok memnun kaldim cok ilgili guleryuzlu bi bayan tavsiye ederim :)
kaylar1w Meryem43 34 haftaligim esra hanimdan memnun kalmistim ama bazi sebeplerden dolayi yine degismek zorunda kaldim budefa da yarin gulnur hanima gidicem bakalim doguma kadar daha kac tane degisirim bilmiyorum
Meryem43 kaylar1w bende 36 haftalığım ne sebeple değiştirdiniz acaba merak ettim ben devam ediyorum hala
[silindi] kaylar1w orhan balçıkta iyi ben bayan olsun istiyordum ama bir türlü bulamadım ama şuan memnunum. Erkek bayan sorunu olmazsa gidin derim.
[silindi] Ya ben uygulamayı kullanmayı bilmediğim için yeni gördüm 😂 bende şanmed de orhsn balçığa gittim ve gerçektrn baya ilgili çok beğendim. Kaç haftalıksınız 🤗
kaylar1w [silindi] gulnur hanima gittim dun onda kalacagim cok az zaman kaldi bide erkek doktor istemiyorum ben ondan dolayi gulnur hanimda kalacagim :))