turker_sultan00 Şuan 29+4 teyım ve çocuklar çok asagıda heran doğum olabılır dıye sevk başlatılar ama yer yok denıyor başına gelen var mı
h_h_momss turker_sultan00 neden almak istiyolar sadece aşağıda oldukları için mi,çift yumurta ikizi mi
turker_sultan00 h_h_momss çift yumurta ıkızı canım suyu herseyı normal sadece çok aşagıda olduğu ıcın doğdu doğacak dıye korktular ama şuan eve geldim ve halen beklıyorum sancı vs hıc bır şey yok sadece iş falan yapma yat evde dediler suanlık
Bebegim3444 turker_sultan00 oldu canım biri 23 biri 33 gün kaldı. Kalp damarlarında hala açıklık vardı tiroid sorunu vardı birazda beslenme sorunu yaşadık şükür bitti öyle geldik.