merhaba, reglime 9 gün var fakat geçtiğimiz ay yumurtlama dönemine dikkat ederek eşimle birlikte olduk ve şu anda bilmiyorum psikolojik mi ama çok sık idrara çıkma, baş, bel ve sırt ağrısı gibi belirtilerim var. şu anda test yapsam veya kan tahlili versem doğru sonucu alabilir miyim? ya da en erken ne zaman yapsam olur?