İlk hamileliğimde 3 doz olmuştum şimdi 2.hamileliğim 21 haftalığım tekrar yapıldı dün. Öbürlerinde de kötü olmuştum ama bundan berbat haldeyim. Dünden beri iştahsızlık kusma ishal tüm vücudum kırılıyor gibi hele aşı olan kolumu söylemiyorum bile oynatamıyorum. Doktora gitmeli miyim normal mi böyle olması napcam şaşırdım