Ayse10 ben de bu yorumlardan ötürü biraz çekinerek gittim doktorum onu önerdiği için, suratsız değil ama çok ansiklopedi gibi konuşan biri, her şeyi açıklayarak anlatıyor, tüm ölçümlerden sonra yüzünü göstersin diye de uğraşıyor, kendi doktorum daha esprili biri ona nazaran. Sadece işini yapıp yolluyor Sabahattin Bey, yine de memnun kalmıştık biz.