ozlemm27 hiççç sıkıntı yapma ama son bir ayda daha dogmadı mı dogacakmı diye stresle de kilo alınıyor. Biraz aburcuburun varsa azalt, aksam uyumadan 3saat önce yemeyi bırakıncada almıyorsun. Ben ilk gebelikte 12kg almıştım 40ım cıkana kadar hepsi gitmişti. Ama emzirirkende beslenmene dikkat etmezsen kilo artışı oluyor..