ynzl ben oğlumda deli gibi soğuk içecekler içiyordum kola fanta meyve suyu ne denk gelirse içim yanıyordu abartmamak lazım tabiki bunu savunmuyorum elhamdülliah sağlıklı doğdu bunda da sırf sıcak şeyler içesim var çay yasak kahve öyle bitki çayları çoğu yasak zaten sütü de hiç sevmem hayırlısı artık 😂😂