barcinanne_1 Adetim düzenli geliyor ama son 2 aydır ilk 2 gün gelip sonra azalıyor, bu ay 3 gün gecikti dün test yaptım negatif bugün akıntı kanlı gelmeye başladı adet mi oluyorum sizce