prens_prenses_annesi 4 yıldır kedimle yaşıyorum ilk sahiplendiğimde o da ucuz ve tavuklu mama kullanmışlar bende değiştirdim özellikle tavuklu olmayan ve nd, proplan ve royal canin alıyorum, bu zamana kadar tüy sorununun önüne geçemedim ama ilk geldiğ zamana göre daha az ve daha parlak tüyleri.. kediler belli dönemde mevsim geçişlerinde özellikle daha fazla tüy döküyor bide strese girdiklerinde acayip sizin ki şuan ikisinden de olabilir. Eviniz de bi kedi besleyecekseniz bence bir evin olmazsa olmazsı kurutma makinesi ve çok iyi bir süpürge ben dyson da buldum çareyi ikisi de tüyleri topladığı için evde daha az tüy oluyor, hele ki kediniz beyazsa evde siyah giyemiyoruz zaten siyah bişey almaktan nefret ediyorum 😅