Hem emziriyorum hem mama takviyesi veriyorum. Her mamadan sonra gazını çıkarmaya çalışıyorum bazen çıkarıyor bazen çıkarmıyor çıkarmasa da ben pıt pıt vurmaya devam ediyorum ovalıyorum 🥹yani her mamadan sonra illa gaz çıkarması lazım diye bişey var mı ?