canssam Haftamdayım bebeğim kıpır kıpırdı normalde hatta dışardan bile çok net görünüyodu dokunduğumda tepki veriyodu dünden beri yok. Acaba normal mi? Hiç kıpırdı yok
Minnakpopus canssam çok yorulmuş olabilir misiniz sizinle birlikte o da yorulmuştur 🤭 şöyle bi kahve içip yada meyve yiyip uzanın inşallah hissedersiniz
Bir-anne21 canssam sırt üstü yat hareket eder birde artık yeri daraldı annesi endişe etme sağlıkla gelecek miniklerimiz 🥰