birdilektut15 Kızlar gonal f kullandım 2 hafta boyunca bugün adetimin 15.günü ve bir tane yumurtam büyümüş 18 mm olmuş gece çatlatma iğnesi yapıcağız cuma sabahta aşılamam olcak. Çok heyecanlıyım inşallah tutar böyle tek yumurtayla aşılama olan var mı
Cimcime32 Tabi ki kalınır ihtiyacınız olan bir tane sağlıklı yumurta zaten içinizi ferah tutun, hayırlısı ile gelsin bebişiniz
AnneeeG1 birdilektut15 canım sayfana girdim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ilk aşılaman tutmuş maşallah diyeyim 🌸🥹ne gibi sıkıntın vardı da aşılama yaptırdın ve ya bu gebeliğinden önce gebelik yaşadın mı bana biraz bahseder misin bu ay aşılama deneyeceğim rabbim nasip ederse ilk aşılamam olacak
birdilektut15 AnneeeG1 pcosum canım 1 yıllık evliyim hiç hamile kalmamıştım önceden gonal f ile büyüttük çatlatma iğnesi vurumdum sonrada aşılama yapıldı tuttu allaha şükür inşallah seninkide tutar rabbim sağsalim kavuşturur çocuklarımıza
AnneeeG1 birdilektut15 çok teşekkür ederim bilgiler için duaların içinde Allah razı olsun rabbim seni de evladına kavuştursun sağlıkla hayırla huzurla inşallah 🤲🥹🌸