2Princess1Mom Tugceeokums Bende aynı durumdayım. Doktorunuza gaviscon şurup yazdırın. Onsuz gezemiyorum ben. Yandığı an hopp bir ölçek içiyorum tak diyor kesiyor yanmayı. 🤭