32+3 te kızım 1600 küsürdü çok iştahsız zorla iki lokma yiyen biriyim oğlumda da hep böyle azdı kilosu 37+1 de 2950 doğum yaptım sağlık bı bebeğim oldu kızımda öyle zayıf doğacak heralde doktorum zayıf falan demedi iyi dedi kızım için benim içinde önemli olan o zaten hatta normal doğum için bı tık zayıf olması işime geliyor nasıl olsa doğduktan sonra aliyorda veriyor da sağlıklı olsun yeter