Cansutkbs [](https://hizliresim.com/P17gg6) Nst sonucum sancı var mı kızlar???
Semaburak Cansutkbs üstteki bebeğin nabzı alttaki sancı değeri oluyo canım alttaki grafik gözükmüyo ama olsa 50 nin üstünde çıkardı
Semaburak Cansutkbs alt kısmı gözükmüyo canım telefonu dik tutup çek ona bakalım böyle anlaşılmaz ama biz bakmasakda alt grafik varya onun değerine bak o kaç çıkmış ?
Semaburak Cansutkbs 50 nin altını önemsemiyo genelde doktorlar zaten 😊 sevindim adına biraz daha beklesin bebiş 🥰