Zeszy evet o kimyasam adetin üstüne birdaha adet olmadan hamile kaldim. Ama suan tam kac günlük daha bilmiyorum. Dün adet olmadim diye test yaptim, positiv cikti, gittim kan verdim 199 cikti. En son 06.martta kimyasal gecirdim, 8-9 gün sürdü kanamam sonrada olmadim, Insallah güzel illerler ve sizede nasip olur🌸❤️