Pink29 merhaba erkek bebek ☺️ bu gönderiyi yazdığımı unutmuşum hatırlattınız 🥹 şimdi 32 haftalık olduk 🥹 valla bana aşırı bi enerji gelmedi, ben de yandım diye düşündüm hep😂 sonraları geçte olsa az bi enerji geldi, 1 gün enerjik ve hareketli 1 gün uzanmalı dinlenmeli idare ettim 😂 umarım gönlünüzce ve rahatça geçsin süreciniz💐💖