15+2 haftalığız bebek gelişiminde bi sıkıntı yok çok şükür ama ben kilo alamıyorum diye yok bebek beslenmez vs diye canımı sıkıyorlar siz bu haftalarda kaç kilo aldınız 1 kiloya yakın aldım diyabetin olduğundan dikkat etmeye çalışıyorum ama stres beni yiyip bitirecek ne yapmalıyım sizce haftaya kontrolüm var doktoruma bu durumu soracağım ama sizlerden de fikir almak birazda olsa kendimi rahatlatmak istedim açıkcası