Anneler 3.5 yaşında bir çocuğum var. Kardeşi 20 gün önce dünyaya geldi. Şu 20 gündür ellerini ağzına sürekli sokuyor . Ellerini yalıyor . Elini diyelim kapıya mı sürdü . Parmaklarını yalıyor . Parmağını burnuna sokup sonra o parmağını da yalıyor artık iyice çığrından çıktı . Hiç böyle şeyler yapmazdı ne olduysa kardeşi eve geldikten sonra oldu. Ben nasıl davranmalıyım ? Kızıyorum daha çok yapıyor koltuk arkalarına girip gizliden yapıyor , görmezden gelmeye çalışıyorum dikkatini dağıtmaya çalışıyorum ama olmuyor bu sefer gözümün içine baka baka yapıyor . Ne yapmamı önerirsiniz?